donderdag 21 mei 2020

Vakantiegeld!

Gisteren kreeg ik tot mijn grote verrassing mijn vakantiegeld al. Ze hadden al gezegd dat het iets gunstiger zou uitvallen dit jaar. En dat klopt!

In mijn geval dan. Ik kreeg veel meer dan vorig jaar. Omdat we dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie kunnen, spaar ik mijn vakantiegeld tot de volgende vakantie.

Natuurlijk zijn er nu ook bedrijven die vragen om het vakantiegeld later uit te mogen betalen. Als ze mij dat gevraagd hadden, had ik het best later willen ontvangen. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen er op rekenen en het absoluut niet later willen ontvangen. Deze vraag werd ons niet gesteld, dus ik hoefde er ook niet over na te denken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...