maandag 18 mei 2020

's Avonds offline - veel meer rust

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar de hele dag online zijn vind ik niet fijn. Eerder deed ik wel eens een of twee dagen in de maand mijn telefoon uit, maar nu heb ik wat nieuws en het geeft me zoveel rust.

Tegenwoordig zet ik na 20.00 uur mijn telefoon op vliegtuigstand. Alle berichten die daarna binnenkomen, lees ik de ochtend erna wel weer.
Ik had altijd de 'drang' om meteen alle berichten te lezen die op mijn telefoon verschenen. Hier werd ik zo gek van, dat ik nu dit systeem heb. En voor mij werkt het heerlijk. 

Natuurlijk lees ik sommige belangrijke berichten later, maar dat neem ik voor lief. Of ik dit altijd zo ga doen weet ik niet, maar nu in ieder geval wel!

Mijn vliegtuigstand haal ik pas van mijn telefoon als de wekker weer is gegaan. Het voelt echt als offline het nieuwe luxe is. Ik hou ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...