maandag 25 mei 2020

Spannende tijd! Eigen bedrijf?!

Al een hele tijd maak ik cadeautjes voor als er een baby geboren is. Gewoon, omdat ik het leuk vind én omdat het uniek is.
Alleen, steeds meer bekenden gingen vragen of ik ook op bestelling dingen maak en deze wil verkopen, zodat zij ook een uniek cadeau hebben.

Dat heeft me aan het denken gezet. Ik kan het altijd proberen natuurlijk. Waarom ook niet?!
Alleen is het natuurlijk lastig om meteen een groot netwerk te hebben, dus ik denk dat ik eerst via Instagram en Facebook ga proberen en dan pas een site ga maken. 

Ik vind het wel spannend. Er hebben al een paar mensen interesse getoond, dus dat geeft hoop! Nu alleen nog een goede prijs zien te vinden!

3 opmerkingen:

  1. Waarom niet gelijk jezelf serieus nemen en wel die website bouwen. Dat is tegenwoordig helemaal niet moeilijk meer. Zet jezelf goed neer, vraag er een goede prijs voor en wie weet wat voor moois er van de grond kan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijk denk ik dat je meteen voor een website moet gaan, bij insta en facebook vis je in een vijver die je al kent, met een website merk je meteen of er een markt is voor de cadeautjes of dat mensen uit jouw netwerk je alleen een plezier willen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil je trouwens echt wat gaan verdienen of wat bijverdienen? In het eerste geval kun je een inkomen verdienen met een bedrijf, dan moet je je ook inschrijven bij kvk, je uren en administratie bijhouden en belasting betalen. In het tweede geval heb je een hobby en hoeft dat allemaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...