donderdag 14 mei 2020

Feestdagen! Nu al?! Leuk idee.

Het is nog vroeg, maar ik kreeg een leuke ingeving. Een kerstdiner is altijd gezellig. En je kunt het zo duur maken als je zelf wenst.

Super uitbundig, super speciaal en mega uitgebreid hoeft voor mij niet, maar een klein beetje van alles wel! Daarom heb ik het volgende bedacht:

Mijn inkomsten via adsense vanaf nu tot en met november mag ik gebruiken voor de feestdagen. Sinterklaas én kerst. Een kleinigheidje voor iedereen, wat te snoepen met Sinterklaas (en gourmet als het er vanaf kan ;-)) en het kerstdiner. Ook maak ik altijd zelf heerlijke worstenbroodjes voor na de nachtmis. Die moeten er óók vanaf.

Met een klein bedrag kun je vaak al ver komen, dus ik ben benieuwd!

Iemand geïnteresseerd in het recept voor worstenbroodjes?

1 opmerking:

  1. Goed idee, het duurt nog even dus dan kan het nog oplopen.
    Ik hoor graag je recept.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...