woensdag 6 mei 2020

Cadeautje van werkgever

Ineens ontving ik een kaart van mijn werkgever. Op de een of andere manier voelde ik meteen: dit is leuk! En ik had gelijk.

Omdat we nu al zo lang thuiszitten vond mijn werkgever het tijd om ons iets te geven om ons mee te vermaken. We kregen allemaal een tijdschriftenbon, om een (klein) abonnement naar keuze uit te zoeken.

Voor het bedrag dat er op de kaart stond kun je tussen de 2 en 4 nummers krijgen. Ik vind het een ontzettend leuk en attent cadeau. Zelf heb ik nog niks besteld, maar ik denk dat het de Quest gaat worden

Andere collega's hebben al een klein abonnement besteld en ze ontvangen binnenkort hun eerste nummer! Ik ben blij ermee.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie van je werkgever. Altijd goed een paar tijdschriften.
    Ik kreeg van mijn werkgever een paar weken geleden een doosje met kleine chocolaatjes en koekjes met een leuk kaartje erbij waarop de aanwijzing stond om te beeldbellen met collega's en dan wat lekkers erbij te nemen. Een hele leuke gewaardeerde geste.
    Nic

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een attente werkgever! Ons bedrijf is open gebleven en het is absurd druk, maar onze werkgever laat alleen weten dat we een internationaal bedrijf zijn, en omdat de filialen in andere landen gesloten moeten blijven, wordt van ons verwacht dat wij dat maar even compenseren. Ach, ik denk maar zo, ons bedrijf is sterk, dus we hoeven niet te vrezen voor ontslag, waar ik andere mensen over hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...