woensdag 27 mei 2020

Teruggevonden waarde: €90!

Vorig jaar had ik hele fijne sandalen gekocht. Na een weekje weg in de natuur had ik deze goed schoongemaakt. En ineens waren ze kwijt!

Met mijn ouders heb ik letterlijk het hele huis, centimeter voor centimeter, nagelopen. Alle tassen omgekiept. Niks. Helemaal niks. Ik had in die tijd ook een heleboel tassen voor het goede doel gemaakt, dus het kon zomaar zijn dat ze in een van die tassen beland waren..

Tot ik op een dag het slaapkamerraam open deed en naar buiten keek...

Daar stonden mijn sandalen! Op de aanbouw. Ze hebben 10 maanden buiten gestaan, weer en wind doorstaan. Na een sopje waren ze weer als nieuw! Wat ben ik blij. Zeker met het mooie weer in aantocht.

3 opmerkingen:

  1. Bijzonder.
    Vorig jaar kocht ik in Frankrijk een yogabroek, thuis gewassen en volgens mij buiten opgehangen samen met de andere was en niet meer in de kast gekomen. Dacht nog dat hij misschien bij de zomerkleding in tassen op zolder was terecht gekomen maar helaas ntv.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha ha, hoe kwamen ze daar terecht dan? Fijn dat je ze weer hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisteren een heel verhaal geschreven dat ik een in Frankrijk gekochte yogabroek kwijt was na thuiskomst, dacht dat hij bij de zomerspullen terecht was gekomen maar daar zat hij niet bij. Maar dat is niet overgekomen bij je of niet geplaatst.

    Vandaag de zomergordijnentas gepakt en daar was hij helemaal ertussen dus kennelijk met opvouwen per ongeluk tussen gekomen.!

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...