zaterdag 30 mei 2020

Leuke stofjes - steun lokaal en meer!

Om te naaien heb je natuurlijk stof nodig. Nu koop ik mijn stof altijd in een winkel hier in de stad. Dit is duurder dan online, maar ik heb er zo mijn redenen voor.

Steun lokaal

Zeker in deze tijd vind ik dat je lokale ondernemers moet steunen. Ze hebben het vaak al moeilijk door de vele webshops die er zijn en dezelfde producten veel goedkoper kunnen aanbieden. 

Advies

Iets dat ik heel fijn vind in een fysieke winkel is dat je om advies kunt vragen. Zeker met betrekking tot stofjes iets waar ik dankbaar gebruik van maak. 

Zien!

In de winkel kun je de stoffen zien, voelen en beoordelen. Iets dat je online van een beschrijving en een foto moet halen. Alleen daarom zou ik een fysieke stoffenwinkel de voorkeur geven. 

1 opmerking:

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...