vrijdag 28 september 2018

Examen gehad, maar vooraf veel stress

Vandaag was de dag van mijn examen. Ik zou om 9 uur examen hebben en het zou een 25 minuten reizen zijn.

Eenmaal op het station aangekomen bleken er geen treinen te rijden door een storing ergens anders. Ik raakte een beetje in paniek, maar besloot het examenbureau te bellen met de vraag of ik misschien iets later kon beginnen. Daar zou ze me binnen een uur over terugbellen, maar dan zou het examen al begonnen zijn...

Uiteindelijk reed er één trein en rende ik om 1 minuut voor 9 de examenlocatie binnen.

En met resultaat, want ik heb het gehaald!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, netjes met zoveel stress. Nic

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een stress gedoe. Bij een examen en spoorproblemen zou ik mezelf een taxi veroorloven...alleen al vanwege de stress die er anders is. Gelukkig haalde je de trein, én het examen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aargh! Die vreselijke treinen ook altijd. Maar fijn dat je toch je examen hebt kunnen doen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...