dinsdag 21 augustus 2018

Vast contract!



Vorige week heb ik het heugelijke nieuws gekregen dat ik een vast contract krijg.

Het geeft zoveel zekerheid voor mezelf. Ik heb namelijk aangegeven bij mijn baas, om eerlijk te zijn - want anders komt het toch uit, dat ik op zoek ben naar een andere functie binnen het bedrijf en anders extern. Omdat ik dat had aangegeven was ik bang dat ik geen vast contract zou krijgen, maar hij kwam hem toch aanbieden en ik heb hem natuurlijk geaccepteerd.

Hij vond het wel fijn dat ik eerlijk was over het feit dat ik op banenjacht ben. Zoiets ga ik niet achterhouden en dat wordt nu dus beloond.

Mijn huidige contract loopt 1 oktober over in een contract voor onbepaalde tijd. Hoera!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! Wat fijn zeg. En ook prettig dat eerlijkheid en openheid beloond worden!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...