woensdag 22 augustus 2018

Goed nieuws over e-bike



Ik typte laatst al over de e-bike.

Nu heb ik mijn werkgever gesproken en zij willen een tegemoetkoming geven voor de e-bike. Ik mag op hun kosten maximaal €2000 uitgeven. Zij vergoeden dan 2/3e van de kosten en ik moet zelf 1/3e betalen middels mijn keuzesysteem.
Als ik dan het maximale bedrag zou uitgeven, dan moet ik maximaal €666 zelf bijleggen. Alles boven de €2000 moet ik ook zelf betalen.

An sich niet heel verkeerd. Ik ben ook wel echt verheugd met dit nieuws. Nu is het ineens nog aantrekkelijker om er goed over na te denken.

Binnenkort ga ik in mijn woonplaats testrondjes maken op verschillende merken fietsen. Daarna maak ik mijn keuze of ik wel of geen e-bike ga nemen.

2 opmerkingen:

  1. Bij mijn werkgever was het zo dat je dan wel 50% van de ritten naar/van je werk met de fiets moet maken. Staat dat bij jou niet in de kleine lettertjes??
    Groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat het bedrijf mee betaalt zeg! Dan zou ik het zeker doen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...