donderdag 30 augustus 2018

Overgegaan op sim-only!



Sinds jaar en dag heb ik een mobiele telefoon. Voorheen had ik altijd een abonnement in combinatie met een telefoon.

Nu is het zo dat de telefoon die ik heb nog heel erg goed, dus ik vond het zonde om een mobiel erbij te nemen. Ik heb nu dus een sim-only abonnement. Gewoon een met bellen, een paar sms'jes en internet.

Niet al teveel internet hoor, want bijna overal is Wi-Fi.

Daarnaast sta je vanaf een bepaald bedrag aan telefoonkrediet ook BKR geregistreerd en daar heb ik natuurlijk ook weinig zin in! Mocht ik ooit toe zijn aan een nieuwe telefoon, dan koop ik gewoon een simpele nieuwe.

Voor nu ben ik met een paar euro per maand klaar, waar ik erg blij mee ben!

2 opmerkingen:

  1. Vriend heeft hier afgelopen week zijn abbonnement verlengd. Hij wilde een nieuwe telefoon omdat de oude te weinig geheugen had (volgens hem dan). Ze gingen erbij onze telefoonwinkel vanuit dat je het bedrag boven de 240 euro, dan zit je op een 10tje kosten per maand, direct bijbetaald. Op die manier kom je ook onder de BKR-registrering uit. Het hele bedrag in 1x betalen kan natuurlijk ook, maar een 10tje per maand is ook wel aantrekkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    U bent op zoek naar een goed aanbod om uw bedrijf te verjongen of bent op zoek naar een lening om uw huis te bemachtigen. We kunnen u deze lening verstrekken voor al uw verzoeken, neem contact met mij op per e-mail:
    E-mail: Rolandgadner@outlook.de
    Bestandsnummer: +33784505888

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...