vrijdag 24 januari 2020

Goedkoop gezond

Gisteren stond ik in de supermarkt. Ik moest nog groenten en fruit hebben. Vaak koop ik gewoon los en kan ik het qua hoeveelheid aanpassen, maar gisteren niet. Ik gaf €9,75 uit.

Wat kocht ik voor €9,75?

  • 2,5 kg zoete aardappel 
  • 1,5 kg appels (om zo te eten en om appelmoes van te maken)
  • 2 kg wortels (voor door gerechten en om soep van te maken)
  • Courgette
  • 150 gram sla
  • 4 bananen 
  • Komkommer 
  • Pot pindakaas (niet gezond, niet goedkoop, wel lekker)
Ik ben heel tevreden met wat ik kreeg voor dit bedrag. De grote hoeveelheden zoete aardappel, appel en wortel zijn ook lang houdbaar. 

De gezonde toon is weer gezet. Nu volhouden. 

1 opmerking:

  1. Dat is een mooie hoeveelheid voor €9,75. Pindakaas is trouwens behoorlijk gezond. Zeker als het 100% pindakaas is. Alleen qua calorieën is het slim geen potten per week te eten!

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...