maandag 13 januari 2020

Glas, glas en nog meer glas

In mijn voorraadkast kun je weinig verpakkingen vinden. Ik koop tegenwoordig groot in en wat ik koop doe ik in glazen potten.

Alles over in glazen potten

Wat zit er in de potten? 
  • Rijst
  • Pasta
  • Suiker
  • Peulvruchten 
  • Mie 
  • Bloem
  • Cocaopoeder
  • Havermout 
  • Kruiden
Alles koop ik groot in en vul de potten tot ze vol zitten. Het geeft me ook een goed overzicht hoeveel ik heb. Ook gebruik ik minder verpakkingen. Echt een win-win vind ik. 

Ik ben er heel blij mee. 

Nu wil ik eigenlijk ook in plaats van vaatwastabletten poeder gaan gebruiken. Daar kan ik dan ook mooi een pot voor kopen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...