zaterdag 11 januari 2020

Genoeg hebben

Vroeger was ik gek op shoppen. Dan ging op mijn vrije dag naar een grotere stad in de buurt en daar ging ik lekker shoppen. Eerlijk gezegd had ik daar écht plezier aan. 

Ik kocht altijd wel iets. Een shirtje, rokje, nagellak of een lekkere parfum. Zoals ik zei had ik er echt plezier aan, maar thuis verdween het op de grote stapel. Zonde!

Genoeg hebben

Een tijd geleden heb ik mijn kast grondig opgeruimd en weggedaan wat ik niet droeg of niet mooi meer was. Ook heb ik make-up, parfum en sierraden weggedaan. Ik had zoveel dat het abnormaal was. En ik werd niet eens gelukkig van zoveel spullen. 

Kwaliteit voor kwantiteit 

Ik heb nog maar een gedeelte over van de spullen die ik had. Allemaal goede kwaliteit waar ik nog lang mee kan doen. Ik hoef niet meer van alles tien stuks te hebben. Een opgeruimde, kwalitatief goede kast maakt me veel gelukkiger!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...