zondag 24 mei 2020

Twijfel: nieuwe camera of niet?

Nadat ik mijn eerste camera kocht, ben ik meteen een fotografiecursus gaan doen. Dit vond ik zo leuk dat ik veel ben gaan fotograferen. En ooit, ooit, wil ik er professioneel mee aan de slag. 

Ik merk dat ik op deze camera wel een aantal belangrijke functies mis, zoals een laag diafragma.  Nu twijfel ik of ik alvast een nieuwe camera koop of dat ik eerst alles perfect kan en daarna pas een nieuwe camera ga kopen. 

Het is best een investering. Daarom twijfel ik ook zo erg. Maar aan de andere kant: als ik professioneel fotograaf wil worden, moet je ook investeren... Lastige keuze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...