woensdag 13 mei 2020

Hergebruik

Voor droge etenswaren zoals rijst, bonen en bloem heb ik erg mooie potten. Zo blijven de producten langer goed. Naar mijn idee dan.

Allerlei kleine dingen zoals bouillonblokjes en rozijnen hadden nog geen plekje. Toen ineens bedacht ik: jampotten kunnen ook goed dienst doen. En zo geschiedde.
Alles in mijn voorraadkast zit nu in glazen potten. Het ziet er mooi uit, de potten zijn hergebruikt en ik kan meer in bulk kopen. Ik ben er erg blij mee. Ik hou van rust in mijn kasten en dit was de perfecte oplossing.

En nog een klein hergebruik dingetje: een vanilleboon in een potje suiker levert heerlijke vanillesuiker op! En ook nog eens lekkerder dan die uit de winkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...