woensdag 20 mei 2020

Cadeaubon als dank

Recent heb ik meegedaan aan een korte studie voor (jong)volwassenen, corona en kinderwensen. Of je nou wel of geen kinderwens hebt, je mocht meedoen.

Ik dacht: als ik de wetenschap kan helpen, waarom niet. Het was een enorme vragenlijst die je moest invullen. Uiteraard was dit geheel anoniem.

Ook kon je aan het einde van de vragenlijst doorgeven of ze je mochten benaderen voor een vervolg. Dit vond ik prima.
Afgelopen maandag ontving ik ineens een digitale cadeaubon voor een grote online winkel in mijn e-mail. Als dank. Dat was absoluut niet nodig, maar wel erg leuk.

Toevallig had ik bij de betreffende winkel al een boek in mijn winkelmandje liggen. Deze kan ik nu kopen van de cadeaubon! Erg leuk en verrassend!

1 opmerking:

  1. Dat was dan een behooorlijk bedrag als je er een boek van kon kopen. Ik vul wel vaak enquetes in voor punten maar snel gaat dat nieyt.
    Hoe kwam je op die link?

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...