zaterdag 3 juli 2021

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hele leuke manier om je geld gestaag te laten groeien. Want hey, er zitten ook risico's aan vast natuurlijk. 

Nu vroeg ik me al een tijd af wat ik met de 'Adsense inkomsten' zou doen. En nu ben ik eruit! Ik ga dit een jaar opsparen en daarna maandelijks bij ons inlegpotje stoppen om te beleggen. Op de spaarrekening groeit het niet echt natuurlijk. 

Ook het maandelijkse budget aan boodschappen hebben we aangepakt. Als er iets overblijft gaat dat linea recta naar de inleg voor beleggen. En dan bedoel ik natuurlijk geen broodbeleg.. :)

Ik hoop weer wat vaker lange blogs te typen! Ben weer opgeladen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...