vrijdag 1 maart 2019

Vrijwilligerswerk op festival

Ieder jaar wordt in mijn oude wijk een groot (landelijk bekend!) festival gehouden en er komen grote namen dit jaar (denk aan bijvoorbeeld Sting). Ieder jaar trouwens hoor, maar nu helemaal. Jubileum. 

Het leuke aan dit festival is dat alles op vrijwilligers draait. Dus de catering, parkeren, toiletten, fietsenstalling. Echt alles. 
Gelukkig vind ik festivals heel erg leuk (en ook erg duur), dus als er vrijwilligers gevraagd worden, geef ik me op. 

Dit jaar heb ik me opgegeven om van donderdag tm zaterdagnacht te gaan "werken". Het is vrijwillig, dus niet écht werken voor salaris. 
En hoewel het hard werken is, heb ik er echt heel veel zin in. Het is pas in juli, dus hopen op mooi weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...