maandag 11 maart 2019

Haar niet meer zelf knippen

Tot ongeveer 4 maanden geleden knipte ik mijn haar zelf. Met een goede kappersschaar en een paar filmpjes van YouTube heb ik mezelf dit aangeleerd. Ik vond de kapper vaak veel te duur (lees: 30 euro per 6 weken). Het is niet echt duur, maar wel veel geld, laat ik het zo zeggen.

Nu heb ik een zeer kundige thuiskapper gevonden die voor 11 euro per 6 weken komt. Een stuk beter betaalbaar (ze heeft natuurlijk geen salon open te houden) en het voelt als een soort van luxe. Je even laten verzorgen, fijn haar bij laten knippen, soms een andere coupe. Een goede investering als je het mij vraagt.

Soms als ik echt alleen de punten bijgeknipt wil hebben doe ik het alsnog zelf, maar de rest laat ik door haar doen!

2 opmerkingen:

  1. Zelf mijn haar knippen doe ik niet, ik ga af en toe naar de kapper meestal elke 3 a 4 maanden en af een toe verven. Het loopt dan wel flink in de papieren. De meeste thuiskappers doen dat zwart. Er blijft ook niets over van de tarieven als ze wel belasting betalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 11 euro is echt supergoedkoop! Een mooi oplossing. Zelf kan ik totaal geen haren knippen.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...