dinsdag 19 maart 2019

Binnenkort beoordelingsgesprek

Over een aantal weken heb ik mijn jaarlijkse beoordelingsgesprek. Ik weet dat ik er goed voor sta, dus in dat opzicht maak ik me absoluut geen zorgen.

Het enige wat ik nu probeer (en ook altijd wil) is bij de betere werknemers horen. Daar zitten dan voordelen als meer cursussen, meer verantwoordelijkheid enzo bij. Ik hoef niet per se de beste te zijn. Gewoon beter dan gemiddeld.
Als mijn beoordeling goed is, hangt daar ook een flinke salarisverhoging aan vast. Ik heb al gepolst bij mijn teamleider en hij gaf zelf ook aan dat er niets was om me zorgen te maken. Ik ben benieuwd!

Tevens heb ik me opgegeven voor een informatieavond ivm een eventuele opleiding via het werk. Wat daar uit gaat komen, horen jullie vanzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...