dinsdag 5 maart 2019

Carnaval, feestje en als enige moeten werken..

... van mijn vrienden ;)

Heel Limburg ligt plat tijdens carnaval, behalve mijn werk, dus op maandag moest ik als enige de wekker zetten.. ;)

Maar ik heb het overleefd. Het was gezellig, druk, lachen, fijn, regenachtig, zonnig, vermoeiend en geslaagd. Vandaag na het werk nog snel even laatste stuk optocht meepakken, eten bij vrienden en dan zit het er weer op.

Vanaf dan moet ik me echt meer gaan concentreren op de 5 km die ik 31 maart moet gaan rennen. Het lukt nu al, maar nu volhouden.
Ook is mijn vader deze maand jarig. We geven ipv een cadeau een workshop om met zijn allen te gaan doen. Nu al zin in!
Nu begint na een feestweekend het gewone leven weer. Ook lekker hoor!

1 opmerking:

  1. Fijn dat het nu al lukt om die vijf kilometer te lopen. Dan lukt het de 31ste zeker ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...