woensdag 6 maart 2019

50 euro "teruggevonden"

Al een tijdje was ik €50 kwijt. Dat ik het contant had, dat wist ik. Echter zat het geld niet in mijn portemonnee.. de enige logische plek die ik ervoor kon bedenken.

Op een loos moment ging ik tassen opruimen en zag ik een enveloppe in een van de tassen. Het leek een lege enveloppe, maar ik keek toch voor de zekerheid of er niks in zat.

En ja hoor! Op een of andere miraculeuze wijze is de 50 euro in een enveloppe in een oude tas terecht gekomen. Hoe dat heeft kunnen gebeuren is mij echt een raadsel, maar ik ben weer 50 euro "rijker". En dat voelt heel goed.

1 opmerking:

  1. Altijd fijn,iets terugvinden wat je kwijt was.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...