maandag 9 december 2019

Kerst: ik maak cadeautjes

Kerst gaat om de gezelligheid, maar een - paar - kleine cadeautjes zijn natuurlijk óók gezellig. Om geen vermogen kwijt te zijn, ga ik zelf cadeautjes maken waarvan ik weet dat het gebruikt gaat worden.

Welke cadeautjes maak ik?

- badzout met een geurtje in een weckpot (die later kan worden hergebruikt)
- shampoo bar
- een zakje pindarotsjes
- thee van kruiden (zelf samengesteld)
- een linnen tas met leuke stof om alles in te doen. De tas is stevig genoeg om boodschappen in te vervoeren

Dit klinkt misschien karig, maar een goedgevulde tas met een paar handige cadeautjes er in lijkt mij juist geweldig om te krijgen.

Daarnaast doen we eigenlijk geen cadeautjes, maar toch doet iedereen altijd cadeautjes ;)

1 opmerking:

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...