zaterdag 14 december 2019

Gratis parfum

Ik vind het fijn om lekker te ruiken. En dan het liefst met een heerlijke parfum. Nu vind parfum duur, maar ik heb er wel geld voor over. Maar soms hoeft dat niet.. soms heb je geluk!

Gratis parfum

Tegen een vriendin vertelde ik dat mijn parfumflesje bijna leeg was. En hoe zonde dat is. Ze vroeg me even te wachten. Een paar seconden later kwam ze terug met een volle fles - dure! - parfum. "Hier, deze mag je hebben!" 
 
Het bleek niet precies haar geur te zijn. Ik spoot hem op... precies mijn geur. Wow. Zo fijn. Ik vroeg nog wat ze ervoor wilde hebben, maar ze hoefde er niks voor. Anders gooide ze hem weg. 

Nu heb ik weer een volle fles heerlijke parfum waar ik weer dagelijks van kan genieten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...