dinsdag 3 december 2019

Bijna weer tijd voor mijn kerstpakket

Mijn kerstpakket is altijd een bon voor een webwinkel naar keuze. Nu heb ik zelf alles al wat mijn hartje begeert, behalve een goede stoofpan.

Een van de winkels waar we onze bon kunnen bestellen verkoopt hele goede stoofpannen én heeft nu de actie 1+1 gratis. Dan kan ik er óf een pan erbij pakken óf ik vraag in ons gezin rond wie er ook een goede pan wil. Dan geef ik die met kerst. Win-win dacht ik zo.

En op het werk krijgen we met sinterklaas een flinke chocoletter. Nu eet ik dat zelf niet zoveel, maar ik bak wel graag met chocola. Met kerst bij onze familie ben ik in de leiding voor iets bij de koffie. Natuurlijk bak ik zelf iets, maar daar gebruik ik wel de letter voor!




1 opmerking:

  1. Wat een fijn kerstpakket, zo'n bon waar je ook al een goede bestemming voor hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...