maandag 3 juni 2019

Super geluk!

Soms heb je zoveel geluk dat het lastig voor te stellen is. Het overkwam mij afgelopen vrijdag.

Al langere tijd wilde ik een bakboek van een bepaalde schrijfster kopen. Het boek was normaal gesproken €29,95 en ik.vond dus dat ik erover na moest denken. Afgelopen vrijdag vond ik dat ik het boek mocht kopen en wat bleek: het was de superaanbieding van de dag en daar lag het boek voor slechts €5! En alsof dat nog niet genoeg was had ik óók nog een kortingsbon van €2,50 zonder minimumbestedingsbedrag, dus ik rekende slechts €2,50 af voor het boek.

En omdat ik aanstaande donderdag mijn laatste dag maak op mijn huidige afdeling, ga ik uit dit boek lekkernijen maken!

2 opmerkingen:

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...