vrijdag 7 juni 2019

Laatste werkdag gehad: overspoeld met cadeaus en complimenten

Mijn laatste werkdag op de huidige afdeling is geweest. Vanaf volgende week start ik op een nieuwe afdeling.

Mijn collega's en teamleider hebben mij enorm verwend. Een flinke cadeaubon van een luxe parfumerie, een aantal handige cadeaus voor op mijn nieuwe bureau en een hele berg complimenten in ontvangst genomen later ben ik dan toch echt gestopt.

Natuurlijk kon ik mijn collega's ook niet genoeg bedanken en heb een boel lekkers voor hen gebakken. Dit werd dankbaar ontvangen.

Ik ben blij dat het erop zit, maar het voelt ook dubbel om zoveel lieve mensen achter te laten. Ik heb in ieder geval zin om te beginnen aan mijn nieuwe functie!

1 opmerking:

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...