zaterdag 1 juni 2019

"Neem jij elke dag een thermosfles mee?"

"Ja! En het bespaart me bizar veel geld uit!".

Als ik in de trein zit, drink ik graag een kopje thee. Het viel mij laatst op hoeveel mensen een kop thee bij de Kiosk kopen. Wat een geld. Zonde geld.

Besparing?

Dat sowieso. Een kop thee op een station kost tussen de €1.80 en €2. Ik werk 5 dagen per week, dus laten we zeggen dat ik in het ongunstigste geval €10 per week kwijt zou zijn. Per jaar (op basis van 47 weken werken) zou dat dus uitkomen op het schokkende bedrag van €470. Geld dat ik ook veel leuker kan besteden.

Vullen op het werk 

Ja, ik vul mijn fles op het werk. Mijn thee blijft warm, ik verspil geen papieren bekertjes. 
Daarnaast, als ik naar huis ga, vul ik mijn fles nogmaals met heet water, zodat ik op de terugweg weer lekker thee kan drinken. 

Ik neem ook graag losse thee en een zeefje mee, zodat ik heerlijke thee drink. De hele dag door!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...