dinsdag 18 juni 2019

Portugal en inzichten

Afgelopen week zat ik in Portugal. Om een stad te bezoeken, om wijnvelden te bekijken en om te schrijven.

In Portugal merkte ik dat de mensen die weinig hebben juist erg gelukkig zijn. Mensen met een moestuin die hun fruit en groenten verkopen, kaas maken, bijen hebben voor honing. Deze mensen hebben mijn hart gestolen. 
In de steden merk je dat de mensen veel meer gestresst zijn en beter willen zijn dan anderen. Dit is in de dorpen absoluut niet zo.

Ik kreeg zelfs zelfgemaakte wijn aangeboden van een oude boer. Hij was er zo trots op, dat het mooi was om te zien. Mensen daar worden van delen gelukkig en misschien moet ik dat ook maar eens vaker doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...