dinsdag 28 april 2020

Veel cadeaubonnen

Een paar weken geleden was ik jarig. Omdat er niemand op mijn feestje mocht komen, stuurden veel vrienden en familie een kaart. Daar was ik erg blij mee. Zoveel lieve mensen ♡.

Alleen vonden sommige kaartstuurders een kaart alleen niet voldoende (ik wel en dat was al meer dan ik durfde te hopen in deze gekke tijd). Van veel vrienden/familie kreeg ik er ook nog een flinke cadeaubon blij! Van allemaal verschillende winkels, maar dat is niet erg. De waarde is dermate hoog dat ik het leuk kan besteden.

Nu ben ik eigenlijk tevreden met wat ik heb, dus de cadeaubonnen bewaar ik voor een later moment! Leuk om een keer "gratis" te shoppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...