donderdag 23 april 2020

2 extra verlofdagen!

Mijn werkgever geeft iedereen die twee jaar niet ziek is geweest twee extra verlofdagen. Eerlijk gezegd was ik het alweer vergeten, maar zag ik het omdat ik per toeval mijn verlofsaldo checkte.

Ik neem de uren waarschijnlijk mee naar volgend jaar. Dit jaar had ik al super veel verlof. En daar heb ik een deel van ingetrokken ivm de huidige situatie.

Als ik alle verlof met mijn nieuwe verlof van volgend jaar bij elkaar tel heb ik volgend jaar 10 weken verlof. Hartstikke veel natuurlijk. Aan het eind van dit jaar kan ik beslissen of ik een deel van wat ik dit jaar over heb laat uitbetalen. Wellicht dat ik dat doe, mits ik niet boven het maximale spaargeld uitkom.

Al met al ben ik er wel erg blij mee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...