maandag 18 februari 2019

Nieuwe manier van sparen

Natuurlijk boek ik op het moment dat mijn salaris komt een deel over naar mijn spaarrekening. Gewoon om het maar weg te hebben. Maar soms blijft er op mijn lopende rekening een deel over en eerder zette ik dat standaard op mijn "gewone" spaarrekening.

Tegenwoordig heb ik bij de bank een extra spaarrekening waar ik het "overschot" op zet van mijn lopende rekening. Deze rekening heb ik laten afschermen in mijn totaaloverzicht. Op 31/12 ga ik eens kijken hoeveel ik er op gespaard heb. Wat ik ermee ga doen is nog onduidelijk, maar in de loop van het jaar komt daar vast wel een idee voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...