maandag 8 oktober 2018

Begonnen met hardlopen & wedstrijd


Ik ben trots op mezelf.. Ik heb nog nooit van mijn leven hard gelopen, als in de sport. Nu ben ik afgelopen maand begonnen met hardlopen. Het is nu nog vooral.. lopen.

Ik ben begonnen met hardlopen, omdat ik mezelf een doel heb gesteld. Eind maart 2019 ga ik meedoen aan een hardloopwedstrijd. Deze tocht is 5 km en wil ik rennend, zonder lopen, kunnen uitlopen.

De app die ik gebruik geeft aan waneer ik moet rennen en wanneer ik mag lopen. Zo bouw je alles rustig op. En het doel dat ik mezelf heb gesteld is denk ik wel reëel.

De kleding en schoenen had ik al, dus het is een hobby die me nu niets meer kost! En win-win, want ik ben ook lekker in de buitenlucht.
Ik ben benieuwd naar maart 2019.

1 opmerking:

  1. Leuk zeg! Hardlopen is echt ideaal. Ik ben fanatiek sporthater, maar hardlopen doe ik inmiddels al 17 jaar.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...