dinsdag 16 juni 2020

Thuiswerkvergoeding!

Vanaf deze maand krijg ik een thuiswerkvergoeding. We maken nu meer kosten thuis en nu komt mijn werkgever ook met een vergoeding.

De kosten worden netto uitbetaald. Je krijgt alleen een vergoeding op een dag dat je ook echt werkt. Wat logisch is natuurlijk.
Het gaat om 2 euro 50 netto per dag. Ik werk 4 dagen per week, dus ik krijg 10 euro per week. Het is niet veel, maar alle beetjes helpen.

Het gaat allemaal automatisch, dus we hoeven het niet eens zelf te declareren! Heerlijk.

Kan ik nog eens extra genieten van een lekker kopje koffie.. :)


1 opmerking:

  1. zeer benieuwd waar jij werkt, want een netto uitkering van 2.50euro per dag voor alle medewerkers, ik vind het nogal een kostenpost die vele bedrijven zeker nu niet kunnen betalen.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...