maandag 8 juni 2020

Beoordelingsgesprek en loonsverhoging!

Afgelopen week had ik mijn beoordelingsgesprek. Afhankelijk daarvan zou ik wel of geen loonsverhoging krijgen.

Omdat er vanuit HRM iets verkeerd was gegaan met het doorsturen van mijn formulier wist ik als enige niet of ik wel of geen goede beoordeling zou hebben!

Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en was alles helemaal goed. Heb ik me druk gemaakt om niets. De loonsverhoging gaat in vanaf 1 juni, dus dat is helemaal mooi. Ik heb besloten om het verschil tussen mijn oude en nieuwe salaris op een aparte spaarpot te sparen. Wat ik ermee wil doen? Geen idee. Maar met mijn oude salaris kon ik ook royaal sparen, dus de verhoging is nog eens extra. Wellicht dat ik er later in het jaar iets mee wil. We gaan het zien! Maar voor nu ben ik heel blij.

1 opmerking:

  1. Fijn om zo beloont te worden...door gewoon je werk goed te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...