dinsdag 2 juni 2020

Planten gekocht, maar niets van de rekening!

Zoals jullie weten had ik een heel arsenaal aan cadeaubonnen. Gisteren waren we in een tuincentrum en ineens had ik het: ik kon de bonnen besteden!

Dus ik liep als een kind in de snoepwinkel. Mooie planten, prachtige - bij elkaar passende potten - en een boompje. Ik wilde nog meer, maar dat zou te gortig worden.

Uiteindelijk hebben we 4 planten, een boompje en 5 potten gekocht. Totaal: 79 euro. En het leuke: volledig betaald met cadeaubonnen. Dus het leek gewoon gratis shoppen. Nu zijn de badkamer en huiskamer leuk opgefleurd. Alle planten in de app geregistreerd, zodat we weten wanneer ze water nodig hebben. Nu hopen dat ze een lang leven hebben bij ons!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...