dinsdag 2 juli 2019

Vet haar of niet? Hoe anderen je zien

Normaal was ik mijn haar geregeld, maar sinds kort ben ik dat aan het afbouwen. Het is beter voor je haar om het minder te wassen en natuurlijk qua producten goedkoper en milieuvriendelijker.

Nu ben ik op zoek naar het punt dat mijn haar echt té vet is om nog los te dragen. Zelfs vind ik dat het punt op 2 dagen ligt momenteel.
Echter had ik gister het idee toen ik opstond dat ik het moest wassen. Door allerlei kleine onhandigheden in de ochtend lukte dat dat. Ik waste alleen mijn pony en die föhnde ik wel in model, de rest van mijn haar liet ik zoals het was. En om eerlijk te zijn was ik er niet content over, maar voot een dag.. allez.

En nu komt het. Op mijn werk werd ik overspoeld met complimenten over hoe leuk mijn haar zit. Niet alleen door de nieuwe collega's, maar ook door collega's van mijn oude afdeling. Huh?! Ja, blijkbaar ben je soms toch te streng voor jezelf als het om uiterlijk gaat.

2 opmerkingen:

  1. Grappig dat je zoveel complimenten kreeg! Ik was mijn haar mjin hele leven al 1 keer per week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Droogshampoo is een heel goede oplossing. Ik was het ongeveer eens per week en het ziet er nooit vet uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...