maandag 1 juli 2019

Uitdaging met mezelf

Je leest het goed. Ik ga een uitdaging aan met mezelf. En wat voor een!

Ik ga de hele maand jullie geen toegevoegde suikers eten en geen frisdrank drinken. Nu is dat laatste geen probleem, maar die eerste..

Om te slagen ben ik de hele maand juni al voorbereidingen gaan treffen. Wat mag wel en vooral: wat mag niet?
Mijn doel hiervan is om fitter te worden en minder dips te hebben. Én om iets af te vallen.

Als jullie nog recepten hebben die aan het niet toegevoegde suiker criterium voldoen mag je deze altijd delen.
 Ik heb zin om ermee te beginnen in ieder geval.

3 opmerkingen:

  1. Wat voor recepten bedoel je dan? Want ik gebruik nooit suiker bij koken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, ik ga mss wel meedoen, succes, anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit recept maakte ik vorige week. Verrassend lekker ! https://www.boodschappen.nl/recept/havermoutlrisottor-met-spinazie-en-blauwe-kaas/
    Succes met je uitdaging ! Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...