dinsdag 19 februari 2019

Oude laptop en geredde foto's

Mijn oude laptop, die ik inmiddels aan mijn moeder had overgedragen heeft na 13 jaar toch echt zijn laatste dienst bewezen afgelopen zaterdag.

Mijn vader vroeg of hij de bestanden die er op stonden nog moest redden. Graag!
Uiteindelijk kreeg ik van hem een USB-stick met allerlei foto's en bestanden van mijn studie.
Van sommige foto's wist ik zelfs het bestaan niet meer af. Leuk om terug te kijken. Zelf heb ik alles van de stick overgezet naar een harde schijf en is mooi alles gered.

Van een paar kiekjes kon ik het niet laten om ze meteen door te sturen naar de persoon ik kwestie. Hartstikke leuk. Ik heb nog een dagtaak om alle bestanden te sorteren, maar dat ga ik aankomende vrijdag doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...