vrijdag 19 juni 2020

Leuk cadeau van werkgever, maar collega's hebben nare ervaringen!

Van mijn werkgever kregen we een tijd geleden een leuk cadeautje. We konden een mini abonnement nemen op een tijdschrift. Mijn bon heb ik nog niet gebruikt, omdat ik al een abonnement heb op een tijdschrift.

Echter kwam er deze week een nogal teleurstellend bericht van een collega, waarop vele reacties kwamen van dezelfde gevallen.

Zij had maar de helft van de boekjes ontvangen en moest ineens een groot deel zelf gaan betalen. Wat natuurlijk niet de bedoeling is van een cadeau.

Een andere collega wilde een iets uitgebreider abonnement, waarvoor ze bijbetaald heeft. Echter door het coronavirus had de uitgeverij besloten om maar 1 nummer uit te geven per 2 maanden, waardoor ineens haar abonnement verlopen was, ze minder boekjes had gekregen en ze bijbetaald had.

Ik vind het jammer dat zo'n ontzettend lief en goedbedoeld cadeau zulke vervelende ervaringen oplevert. HRM heeft het er maar druk mee.

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...