donderdag 18 juni 2020

Jumbo en geen Too good to go

Al een hele tijd zag ik dat onze Jumbo niet meer op Too good to go stond. Het kan natuurlijk dat er niets over datum gaat, wat alleen maar een super goed teken is.

Afgelopen week liep ik door de supermarkt en ineens zag ik een grote koeling staan die ik nog niet eerder gezien had. Nieuwsgierig als ik ben liep ik daar als eerste naartoe. En wel mensen: een Walhalla voor zuinige mensen zoals ik!

In de koeling stonden producten die net voor of op de datum waren, maar wel met fikse korting. Eigenlijk kon ik daar mijn eigen pakket samenstellen.

Om een voorbeeld te geven:
- speckjes van de vegetarische slager €1,-
- biologische biefstuk 250 gram €1,-
- maaltijdsalades €1,-
- zakjes sla en wokgroenten €0,50

Dit is echt top voor mij! Meteen de speckjes en biefstuk gekocht en thuis ingevroren.

1 opmerking:

  1. Veel jumbo's doen niet meer mee met tgtg. Zij lossen dit op door zelf spullen goedkoop aan te bieden. In ons dorp zitten twee Jumbo's en de een doet mee met tgtg en de andere heeft een bak met afprijzingen. In die laatste kijk ik altijd. Veel soeps is het niet bij die winkel, maar af en toe heb je mazzel. De boxen van de andere winkels laat ik ook aan me voorbij gaan. Er zit teveel in dat we niet (willen) eten. Dan laat ik het liever aan een liefhebber.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...