maandag 1 juni 2020

Mondkapjes naaien

Dit weekend ga ik - belangeloos - veel mondkapjes naaien. Familie, vrienden en bekenden. Ieder 2 stuks. Gewoon omdat het wellicht nog lang nodig gaat zijn.

Ik heb een heleboel leuke stofjes op de kop getikt en daarmee ga ik ze maken. Ik weet nog niet hoeveel ik er af krijg, maar dat zien we wel.

Het mag gewoon een simpel mondkapje zijn, dus daar ga ik voor. Wel volgens de richtlijnen natuurlijk.
En vanaf maandag is een mondkapje ook verplicht in de trein, dus ik ben benieuwd.

Ik werk voorlopig thuis en daarom hoef ik niet met de trein. Het zal een hele nieuwe manier van reizen worden verwacht ik. Ik ben benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. plaats je helemaal geen reacties? ik had tweemaal bij vorige iets geschreven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je dat gaat doen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...