woensdag 22 april 2020

Het viel me zwaar

Al 8 weken werk ik thuis. 8! Ik kon mijn draai in het begin niet vinden. Alles stopte ineens en daar zat ik dan. Thuis. Zonder collega's, zonder mijn avondactiviteiten. Het viel me zwaar.

Maar ik mag niet klagen. Ik woon in Limburg en mijn stad is niet zo hard geraakt door corona als andere steden. En gelukkig blijft iedereen zich aan de regels houden. Als ik een rondje wil wandelen kom ik bijna niemand tegen. En iedereen blijft afstand houden. 

Ook was ik net begonnen met fitness. Ik vond het erg moeilijk om te starten, dus nu moet ik weer opnieuw beginnen. Gelukkig denkt de baas vsn de sportschool hier goed over mee en starten we gewoon vanaf het begin weer. 

Mijn verjaardag (een kroonjaar) heb ik zonder familie en vrienden moeten vieren. Op de dag dat ik de uitnodigingen de deur uit wilde doen kwamen we in de intelligente lockdown terecht. Ach, vier ik het volgend jaar gewoon!

Nu ben ik wat meer aan de situatie gewend. En het gaat goed! Ik voel me beter en videobellen met mensen helpt een heleboel. 

Ik hoop dat iedereen nog gezond is. Er volgen weer nieuwe blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...