vrijdag 17 januari 2020

Geluk! €11,70 i.p.v. €45!

Voor sommige mensen koop je graag een cadeautje. Zeker als diegene het héél graag wil hebben. Sommige cadeautjes zijn wat duur, maar soms heb je toch geluk!

Zo ging ik een fijne parfum voor iemand kopen. De parfum is normaal erg duur. Echter had ik geluk. Er was iets met het doosje waardoor ik hem voor de helft kon meekrijgen. Daarna kreeg ik nog korting. Toen vroeg de caissière of ik punten wilde inleveren voor een extra bedrag korting. Prima, want ik doe er eigenlijk vrij weinig mee. 

Dit alles bij elkaar maakte dat ik slechts €11,70 hoefde af te rekenen voor een parfum die normaal voor €45 over de toonbank gaat! Dat noem ik nog eens geluk.

Nu heb ik geen spaarpunten meer, maar dat is niet erg. Beginnen we gewoon weer opnieuw met sparen.  

1 opmerking:

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...