donderdag 28 maart 2019

Leuk aanbod

Een vriendin van mij is manager bij een sportschool. Zo een die 24 uur per dag open is, dus dat je nooit meer een excuus kunt hebben om niet te gaan. Zo een dus. Ze bieden leuke groepslessen aan en hebben ook apparaten, dus wat wil je nog meer?

Nu vroeg ze mij of ik "promowerk" wilde doen in ruil voor een abonnement. Natuurlijk, per saldo is het abonnement minder waard dan betaalt krijgen, maar.. aan de andere kant: het is weinig werk én ik doe een vriendin een lol én ik kan sporten.
Nu heb ik er nog niet goed over nagedacht, maar het lijkt me wel erg leuk om te doen.

Wat zouden jullie doen?

2 opmerkingen:

  1. Dan ben je 2x tijd kwijt: 1x om te sporten en 1x voor promo werk.
    Dus als je het promowerk erg leuk vindt om te doen: ga ervoor.
    En als het je vooral gaat om het sporten: ga dat lekker doen.
    En als je een abbonement wil, omdat je eigenlijk zou moeten gaan sporten, kies dan een vereniging die draait op vrijwilligers. Dan hebben zij het voordeel van iets meer financiele ruimte.

    Groetjes Puckie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je je vriendin er mee helpt en het is niet zoveel werk valt het allicht te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...