dinsdag 25 september 2018

Vrijdag examen


Aanstaande vrijdag heb ik een examen, werkgerelateerd. Om mijn werk te mogen uitvoeren moet ik bepaalde certificaten hebben en die moet ik iedere twee jaar verlengen, anders verlopen ze.

Aanstaande vrijdag is het zo ver. Mijn eerste keer herhaling. Het "grote" examen heb ik twee jaar geleden al gehaald.

E-learning en oefenexamens

De online omgeving ken ik nu wel. Net zoals het boek. Daar zitten oefenvragen bij en die gingen me wel redelijk af. 
Vandaag ga ik het grote oefenexamen maken, zodat ik weet welke onderdelen ik wellicht nog extra aandacht zou moeten geven. 

Ik vind het wel spannend. Je mag een keer examen doen en eventueel een herexamen. 

We konden bij het opleidingsinstituut zelf kijken welke tijden voor examen er beschikbaar waren. Mijn keuze viel op vrijdag 09.00 uur. Dus daar gaan we dan voor! 

Eerlijk is eerlijk. Ik vind het wel spannend.. 

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij ook spannend. Er hangt toch best veel vanaf lijkt me. Wel vertrouwenwekkend dat je in jouw werk zo goed up to date moet blijven!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...