donderdag 5 december 2019

Bijna een jaar geen kleding gekocht

Nooit gedacht dat ik het zou "kunnen". Een jaar bijna geen kleding kopen. Toch is het gelukt!

Shoppen in eigen kast

Ik bleek zoveel te hebben, ondanks dat ik al meer dan 80% had weggedaan. Toen ben ik maar in mijn eigen kast gaan shoppen. Én heb ik bedacht welke combinaties qua kleding leuk zijn. Wat blijkt: bijna alles past bij elkaar. Nog nooit heb ik zoveel gehad on aan te doen. 

Ik heb toen ik mijn kast ging uitzoeken alles gewassen en netjes neergelegd en gehangen. En dat scheelt zoveel. Ongelofelijk. 

Wat kocht ik wel?

Er zijn een paar dingen geweest die ik wel gekocht heb. 1 jurkje voor een bruiloft (met 80% korting). Hier heb ik uiteindelijk € 30 voor betaald. 1 shirtje voor € 5. En 4 panty's voor € 15. 

Ik gaf dus in heel 2019 maar € 50 aan kleding uit. 

In 2020 gaat een van mijn beste vriendinnen trouwen. Voor haar bruiloft ga ik zelf een jurk maken!

1 opmerking:

  1. Vijftig euro in één jaar! Dat heb je goed gedaan! Ik ga dit het volgende jaar ook proberen, want in het komende jaar heb ik zoals het nu lijkt alleen één of twee badpakken nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...