maandag 13 juli 2020

Terug van vakantie, beginnen met verkoop kraamcadeautjes

We zijn weer terug van vakantie. Wat was het heerlijk, lekker rustig en fijn bijgekomen. Ik heb weer nieuwe energie en dat komt mooi uit, want ik heb veel kraamcadeautjes moeten maken de afgelopen tijd.

Al een tijdje denk ik er over na om ze te gaan verkopen. Dit omdat er steeds meer mensen naar vragen. En een klein beetje extra inkomsten is nooit weg. Ik koers er niet op om er mijn volledige inkomen uit te halen, maar wel een mini bijverdienste. Dit omdat ik graag met goed materiaal werk en ik er zeker van wil zijn dat alles mooi blijft. Ik wil de verkoopprijs er niet door verhogen, want dan zijn de prijzen een beetje hoog. Ik doe het ook echt als hobby!

Ik ben nog bezig met de website/Instagram in orde te maken. Dit duurt iets langer dan gepland.

Binnenkort komt alles online en als jullie willen, laat ik het resultaat zien! En wellicht kun je dan in de toekomst wat kleins bij me bestellen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nieuwe strategie

De afgelopen tijd hebben wij enorm weinig geld uitgegeven. Daardoor hebben we veel overgehouden om te beleggen. Nu is dat natuurlijk een hel...