woensdag 2 augustus 2017

Lenzen.. vergelijken loont & fikse besparing!

Jaaa, daar ben ik weer met mijn vergelijken loont. Het is gewoon een feit. Jawel, ik heb gisteren in een paar minuten ongeveer €140 bespaard. Nou, dat verdien ik niet bij mijn werk in zo'n korte tijd! Hoe kwam dat nou? 

Zelf draag ik altijd zachte lenzen van een bepaald merk. Bausch & Lomb en dan ook nog de purevision toric for astigmatism. Omdat er blijkbaar een bepaalde kromming in mijn cilinder moet zitten, kan ik alleen maar deze lenzen hebben. 

Normaal gesproken bestel ik ze (écht al sinds mijn 13e) bij een opticien bij mijn ouderlijk huis in de buurt. Super goede service, alles kan altijd geregeld worden en ik ben er ongeveer kind aan huis. Nog voordat ik lenzen had, haalde ik daar ook mijn brillen, zonnebrillen en de rest. Nu is het natuurlijk wel zo dat aan goede service en goede kwaliteit een prijskaartje hangt. In mijn geval kostten mijn lenzen altijd €199 per 6 maanden.

Omdat ik overal las dat het zo makkelijk was om lenzen online te bestellen, besloot ik het eens te proberen. Verschillende sites bekeken en uiteindelijk besteld bij een site met goede recensies. Ik moest wel even de doosjes erbij pakken, want ik moest gewoon alles zelf invullen. Helemaal prima. Uiteindelijk rekende ik voor een half jaar aan lenzen €61 af. Gewoon dezelfde die ik normaal gesproken altijd heb. 

Ik heb ze gisterenavond besteld en het duurt ongeveer 2 tot 6 dagen voordat ze bezorgt worden. Nou.. ik ben erg benieuwd! 

6 opmerkingen:

  1. Mag ik weten waar je je lenzen besteld hebt? Manlief heeft ze ook namelijk. Kan ik de sites eens even met elkaar vergelijken, wie weet kan ik hier ook nog een besparing voor ons uithalen.
    Dank alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze nu besteld bij mister Spex. En zoals onder gezegd is, zal ik een controle gewoon los betalen!
      Hopelijk vinden jullie hier ook de juiste lenzen tegen een fijne prijs :)

      Verwijderen
  2. Lensplaza is ook een goede.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Daar ga ik de volgende keer zeker kijken.

      Verwijderen
  3. Hou je er wel rekening mee dat je eens per jaar wel je ogen laat controleren? Ik koop ze ook online omdat ze bij mijn opticien 90 euro per pakje duurder zijn, (logisch ook met personeel en pand) maar nu betaal ik 15 euro per jaar los voor controle. Prima prijs maar wel belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, daar ben ik me van bewust en dat zal ik ook absoluut doen! Bedankt voor het aanhalen.

      Verwijderen

Ouders 30 jaar getrouwd en ons cadeau voor hen

Hoera! Mijn ouders zijn vandaag 30 jaar getrouwd! En bij een kroonjaar hoort een cadeau. Maar, niet zomaar een cadeau. Mijn broer en ik hebb...